Мета роботи ШМО:

Активізувати творчий потенціал кожного вчителя методичного об’єднання. Надавати допомогу вчителям у розвитку та підвищення професійної компетентності.

Основні завдання роботи методичного об'єднання:

1. Забезпечення методичного та психолого-педагогічного супроводів стандартизації якісної базової та повної загальної середньої освіти.

2. Запровадження гнучких моделей організації навчально-виховного процесу відповідно до здібностей та нахилів учнів.

3. Використання сучасних інформаційних технологій аналітичної діяльності на основі даних базового та проблемного моніторингу освітньої діяльності.

4. Забезпечення умов для безперервного зростання рівня педагогічної майстерності вчителів через координацію зусиль методичних структур різного рівня.

5. Створення «інформаційного банку» перспективного педагогічного досвіду кращих учителів школи .

6. Розвивати інтерес учнів до науково-дослідницької та експериментальної роботи.

7. Стимулювати створення умов з метою впровадження в процес навчання нових комп’ютерних технологій.

8. Продовжувати роботу по обладнанню навчальних кабінетів у відповідності із вимогами чинного законодавства.

9. Провести роботу по переорієнтуванню навчального процесу – менше часу відводити на відпрацювання формалізованих алгоритмів дій, перевірку домашніх завдань, контрольні та самостійні роботи, а натомість збільшити час на організацію пізнавальної діяльності школярів, формування вмінь, що мають практичне спрямування.

10. Орієнтувати допрофільну та профільну спеціалізацію школи у контексті задоволення реальних потреб учнів, батьків, громадськості.

11. Детально проаналізувати результати участі випускників школи у зовнішньому незалежному оцінюванні. Посилити роботу по підготовці учнів школи та їх батьків до зовнішнього незалежного оцінювання, моніторингових досліджень. Особлива увага приділяється використанню тестових технологій.

12. Використовувати системний підхід до організації роботи зі здібними та обдарованими учнями.

13. Активізувати роботу по переходу від інформаційно-пояснювального підходу до діяльнісного урізноманітнення прийомів, форм, методів навчання, використання групової, парної, індивідуальної роботи, педагогічних програмних засобів. Продовжувати самоосвіту педагогів, особливо шляхом вивчення матеріалів педагогічної преси, науково - практичних семінарів, навчання на курсах підвищення кваліфікації, обміну з колегами.

14. Посилити роботу вчителів по оволодінню нормативно-правовою базою в галузі освіти. Своєчасно та в повному обсязі опрацьовувати та керуватись в повсякденній роботі нормами законодавства в галузі освіти. Вивчити рівень готовності кожного працівника до використання інформаційно-комунікаційних технологій у навчально-виховному процесі.

Форми і методи роботи

1. Обговорити та затвердити план роботи

2. Організувати взаємовідвідування та обговорення відкритих уроків

3. Організувати роботу з обдарованими дітьми

4. З метою розвитку життєвих компетенцій учнів проводити нестандартні, інтегровані уроки, ширше залучати учнів до участі у конкурсах, турнірах, змаганнях.

Робота вчителів МО в період між засіданнями

- Приймати активну участь в методичній роботі школи

- Активно взаємовідвідувати уроки своїх колег

- Вчителям, які атестуються, звітувати перед вчителями МО

- Провести предметні тижні

- Приймати активну участь в методичній роботі району

- Приймати активну участь в різноманітних конкурсах

Організація позакласної роботи

У 2017-2018 н.р. відповідно до річного плану роботи школи, згідно із завданнями районної методичної проблеми, для розв’язання проблеми, над якою працює школа, МО, з урахуванням напрямків розвитку освіти, МО вчителів передбачає проведення таких позакласних заходів:

Тематика семінарів та засідань
шкільного методичного об’єднання
вчителів природничо – математичного циклу
на 2017-2018 навчальний рік

Засідання 1. (вересень - жовтень)

1. Ознайомлення вчителів МО з інформаційними матеріалами щодо календарного планування, використання навчальної, методичної літератури, посібників та дидактичної літератури, змін та доповнень щодо змісту та структури навчального матеріалу.

2. Ознайомлення з планом роботи МО та його затвердження.

3. Про організацію навчально-виховного процесу в 9 класі ЗНЗ у 2017-2018 навчальному році відповідно до нового Державного стандарту і нових навчальних програм з усіх базових дисциплін. Вивчення інструктивно-методичних матеріалів щодо викладання природничо-математичних предметів в 9-х класах за новою програмою. Аналіз навчальних програм, підручників, додаткової літератури.

4. Підготовка матеріалів для проведення I туру олімпіад з предметів природничо-математичного циклу. Системна підготовка учнів до участі в олімпіадах, конкурсах, змаганнях, турнірах.

Засідання 2. (листопад - грудень)

Тема засідання: «Використання сучасних методів навчання на уроках предметів природничо-математичного циклу»

1. Сучасний урок. Інтерактивні методи навчання.

2. Використання мультимедійних технологій на уроках фізики, хімії, біології, географії.

3. ІКТ в роботі вчителя біології (з досвіду роботи).

Засідання 3. (січень - березень)

1. Роль самоосвіти у підвищенні професійної компетентності педагога. (в рамках атестації Антоненко В.М., вчителя трудового навчання)

2. Моніторинг навчальних досягнень учнів з предметів природничо-математичного циклу за І семестр (звіт вчителів МО).

3. Про підсумки участі учнів у ІІ (районному) етапі Всеукраїнських учнівських олімпіад.

4. Бібліографічний огляд фахових видань.

5. Організація роботи з обдарованими учнями (участь у конкурсі-захисті науково-дослідницьких робіт по лінії МАН).

Засідання 4. (квітень - травень)

1. Аналіз виконання навчальних програм та річних контрольних робіт.

2. Аналіз участі учнів у предметних конкурсах.

3. Звіт про роботу шкільного методичного об’єднання учителів математично-природничого циклу.

4. Панорама методичних перспектив. Обговорення пропозицій щодо планування роботи методичного об’єднання на наступний навчальний рік.

5. Організація та проведення державної підсумкової атестації з предметів та підготовка до ЗНО.

Кiлькiсть переглядiв: 408

Коментарi